رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول
رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول

اسطوره به تیم ملی بازگشت(این بار مربی، آفرین به کی روش)


اسطوره به تیم ملی بازگشت(این بار مربی، آفرین به کی روش)



علی کریمی دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی شد




سرانجام با اعلام رسمی سایت فدراسیون فوتبال، علی کریمی به عنوان دستیار کارلوس کی روش معرفی شد. علی کریمی که رابطه بسیار خوبی با مربی پرتغالی دارد، پس از انتخابش به عنوان دستیار کارلوس کی روش تاکید کرد: «این افتخار نصیب من شده بود که به عنوان بازیکن در خدمت تیم ملی باشم و اکنون به عنوان یک عضو کوچک تر در کادر فنی تیم ملی حضور دارم. جا دارد از کسانی که انتظار داشتند جای من در تیم ملی باشند عذرخواهی کنم و امیدوارم آنها مرا حلال کنند. سعی و تلاشم این است که به عنوان کمک مربی تجربیاتم در تیم ملی را در اختیار بازیکنان قرار دهم. برای شروع مربیگری افتخار بزرگی برای من است که کنار کارلوس کی روش حضور داشته باشم». کارلوس کی روش هم با ابراز رضایت از این اتفاق اعلام کرد: « برای من افتخار بزرگی است که او را زمانی در اختیار داشتم. هیچ کس نمی تواند کارهای والای کریمی را در راه کمک به صعود تیم ملی به جام جهانی فراموش کند. به توصیه فدراسیون فوتبال از علی کریمی دعوت به عمل آوردیم تا به عنوان یکی از اعضای کادر فنی کنار ما حضور داشته باشد. دلایل و معیارهای ذهنی من برای این انتخاب شامل مسائل بسیاری بود. تجربیات گذشته من و جوابی که از کریمی گرفتم در این انتخاب دخیل بود. وقتی کریمی را می بینم و کیفیت کار او در زمان بازیگری را مدنظر قرار می دهم، همچنین ویژگی های شخصیتی اش مانند مسوولیت پذیری بالاو هوش و ذکاوت لازم را می بینم به این نتیجه می رسم که انتخاب درستی داشتم. » کی روش در ادامه گفت: «اگر فقط محبوبیت معیار ما برای انتخاب کریمی بود این از لحاظ ذهنی به ما کمک نمی کرد و نمی توانستیم در زمین برنده باشیم. اگر قرار بر چنین معیاری بود، از بازیکنانی جهانی و با محبوبیت بین المللی مثل پله استفاده می کردیم. ما کسی را می خواستیم که انگیزه داشته باشد و هدفش شروع پرواز باشد. کریمی بال های خوبی برای پرواز دارد.»
    
    
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.