رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول
رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول

چرا مدیران استقلال در این شرایط با بازیکنانی بزرگی چون رحمتی و نکونام برخورد غیراخلاقی دارند؟


چرا مدیران استقلال در این شرایط با بازیکنانی بزرگی چون رحمتی و نکونام برخورد غیراخلاقی دارند؟


نکونام: مدیران استقلال دروغ می گویند






    

    کاپیتان تیم ملی ایران می گوید مسوولان باشگاه استقلال در روزهای اخیر بازی رسانه یی راه انداخته اند و به «دروغ» حقایق را وارونه جلوه داده اند. جواد نکونام در این باره گفت: همه طرفداران استقلال نسبت به علاقه من به این تیم باخبر هستند اما برای من جالب است که چنین حرفی را از سوی افشارزاده می شنوم. نخستین بار است که می شنوم یک بازیکن باید پیشنهاد بدهد تا به تیمی برود. اگر این طور است من عاشق بارسلونا هستم و می خواهم به این تیم بروم اما آیا این اتفاق می افتد؟ مطمئنا خیر. بنابراین این باشگاه است که باید ابتدا بگوید من را می خواهد. من می خواهم مسوولان باشگاه استقلال دیگر دروغ نگویند و واقعیت را با مردم در میان بگذارند. نکونام در ادامه گفت: بحث خواستن من نیست بلکه بحث و واقعیت، نخواستن من از سوی مجموعه استقلال است. این مجموعه استقلال است که من را نمی خواهد.


من در این مدت درباره استقلال حرفی نزدم اما متاسفانه از سوی باشگاه استقلال اخباری منتشر شده که می گویند ما نکونام را می خواهیم اما او علاقه یی به بازگشت به استقلال ندارد، این یک دروغ بزرگ است. از آنها می خواهم دست از دروغگویی بردارند. نکونام در پایان تاکید کرد: مردم بهتر از هر فرد دیگری می دانند که این بازی ها برای چه چیزی است.


از مجموعه استقلال می خواهم دست از این بازی رسانه یی و بازی کردن با اسمم بردارند که اگر دوباره این اتفاق بیفتد مجبورم به رغم میل باطنی ام دوباره به این اظهارات غیر واقعی پاسخ بدهم.


یاداشت


اقای نکونام شما بازیکنی بزرگ هستید همه به خوبی به اخلاق نیک شما واقفند و میدانند که چقدر به فوتبال ما خدمت کردید نگران نباشید مهم مردم هستند مدیران استقلال و مربی تیم استقلال بهتر می دانند که جایگاه شما در بین طرفداران و مردم چقدر بالا و والاست .بهتر است با سکوت این دوره حیاتی را طی کنید و بازیهای پشت صحنه باشگاه استقلال را به خودشان واگذار کنید، این گونه مسایل برای مدیران استقلال دوره ای است یک مدیر با دروغ می خواهد مجموعه ورزشی برای باشگاه بسازد، یکی هم می خواهد با بازیکنان بزرگ درگیرشود شاید در رسانه ها مطرح شوند .مطمئن باش هوداران استقلال پشت سر شماها هستند.

   

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.