رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول
رضا بژکول

رضا بژکول

وب سایت شخصی رضا بژکول

حماقت هرگز مرزی نداشت


حماقت هرگز مرزی نداشت



تاریکخانه 
حماقت مرز ندارد


نویسنده: شهرام شهیدی


در همه میدان ها جهان وارد نبرد شده. در والیبال که بچه های ما گل کاشتند و پوست برزیل را کندند. (برزیل به مثابه هلو و ما هلو پوست کن) در فوتبال هلند پوست اسپانیا را کند. (هلند در نقش پوست کن و اسپانیا در نقش هلو) اما در عراق داعش فرت و فرت پوست می کند. در خبرگزاری ها آمده بود داعش بعد از بریدن سر یک سرگرد عراقی توییت کرده این هم توپ ما برای فوتبال. خدا رحمت کند خدابیامرز دایی جان ناپلئون فقید را که همیشه می گفت حماقت مرز ندارد.
    

    ما فکر می کردیم کسی که بفهمد فوتبال و جام جهانی چیست و توییت کردن بلد باشد حداقل از اندکی شعور لازم برای زندگی برخوردار است. بنابراین ما هم از خیر طنز نوشتن بر موضوع داعش می گذریم. به یک نفر گفتند پنیر نخور خنگ می شوی. گفت خنگ چی هست ؟ گفتن هیچی بخور بخور. حالاحکایت داعش است که بهتر است بنشیند پنیرش را بخورد.
    
    حجاریان گفته باید به احمدی نژاد و میرکاظمی و... میدان حرف زدن بدهند، چون هرچه بگویند به نفع روحانی است. ما هم تا جایی که به دوستان میدان حرف زدن بدهند مشکلی نداریم و آزادی بیان را ارج می نهیم اما بالاغیرتا به آنها آزادی عمل ندهند که باز همان آش می شود و همان کاسه.
    
    یک عمر ما رفتیم و آمدیم و هی گفتیم این جرج بوش چترباز است. کسی گوشش بدهکار نبود. هی گفتیم این شخص پریدن را دوست دارد حالاچه از این شاخه به آن شاخه باشد چه روی کول مردم باشد. باز هم کسی توجه نکرد. حالاایشان در 90 سالگی با چتر از هلیکوپتر پایین پریده. قابل توجه مدل های مشابه داخلی: 90 سالگی هنوز سن مناسبی برای پهن کردن چتر است.
    
    

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.